Укрзалізниця має вкласти максимум коштів у реконструкцію колій, щоб уникнути відтоку вантажів – експерт

30% усіх магістральних шляхів потребують або капремонту, або реконструкції, заявив заступник голови Всеукраїнської аграрної ради

Третина залізничних колій у критичному стані, "Укрзалізниця" має інвестувати в їхню реконструкцію, а не в купівлю нових вагонів. Про це заявив заступник голови Всеукраїнської аграрної ради Михайло Соколов, повідомляє "Znaj.ua".

"Ситуація (на залізниці – ред.) залишається критичною. Тому що у нас 30% усіх магістральних шляхів потребують або капремонту, або реконструкції", – розповів Соколов.

Реклама

На його думку, враховуючи ситуацію, УЗ слід спрямувати усі наявні кошти на ремонт та реконструкцію залізничних колій, а не на купівлю нових вагонів, на яку в інвестиційному плані компанії на поточний рік передбачено 100 млрд. грн.

"У мене постає питання. Якщо у нас 30% шляхів потребують або капітального ремонту, або реконструкції, навіщо ми витрачаємо 100 мільярдів на вагони, яких можна придбати частину? Мені здається, що логічніше в цьому випадку було б ці гроші витратити саме на колії. Весь доступний ресурс УЗ потрібно спрямовувати саме на питання вирішення колій, їх реконструкції", – наголосив Соколов.

Він також нагадав, що через поганий стан залізничної інфраструктури УЗ щороку втрачає все більше клієнтів, які знаходять альтернативні способи перевезення своїх вантажів.

Реклама

"Щороку вантажообіг залізницею падає. А вантажообіг автошляхами зростає", – пояснив Соколов.

Крім того, за словами експерта, УЗ слід звернути увагу на підвищення пропускної спроможності портових станцій. Інвестиції у їх розширення дозволять уникнути сезонних колапсів на залізниці, що виникають у періоди відвантаження продукції аграріїв.

"Пропускна спроможність станцій, що ведуть у порти, є недостатньою. У нас звідти черги вишиковуються, пробки. І звідси у нас відповідно проблеми виникають із дефіцитом локомотивної тяги та з дефіцитом вагонів. Якщо навести тут лад, то нам вагони купувати не треба, тоді у нас їх занадто багато. Тому ще раз питання: навіщо ви хочете поховати 100 мільярдів там, де вони не дуже потрібні, замість виправити ті проблеми, які реально існують?" – підсумував Соколов.

Реклама

Раніше гендиректор Федерації роботодавців та транспорту України Володимир Гусак зазначав, що ситуація з перевезеннями залізницею значно погіршилася – через поганий стан шляхів оборотність вагонів зросла на чверть і відправники стикаються з дефіцитом вагонів.

У свою чергу ексміністр інфраструктури Володимир Омелян заявив, що "Укрзалізниці" потрібно насамперед модернізувати залізничну інфраструктуру та підвищити якість перевезень, а потім займатися оновленням рухомого складу.

Реклама на segodnya.ua Реклама
головне
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.6

Євро (€)

42.44

статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

62603.3

Cardano (ADA)

0.45

Bitcoin Cash (BCH)

460.58

Ethereum Classic (ETC)

27.1

Litecoin (LTC)

83

Theta (THETA)

2.13

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,46
54,04
50,60
27,58
56,01
54,01
54,01
25,98
57,19
55,35
54,99
27,01
57,79
56,79
56,68
28,29
57,90
55,90
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
58,99
57,49
28,98
61,99
60,99
59,99
28,98
-
52,65
50,83
26,33

Калькулятор зарплати

Калькулятор зарплати

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти