Транспортна комісія, яка підпорядковується президентові, стане інструментом тиску на бізнес, – Омелян

Намір президента контролювати регулятора галузі посилить критичну ситуацію на УЗ, вважає Омелян
Володимир Омелян
Володимир Омелян

Комісія з регулювання у транспортній сфері має бути незалежним органом, підпорядкування її президенту зробить її інструментом тиску на бізнес.

Про це пише "РБК-Україна" з посиланням на заяву ексміністра інфраструктури Володимира Омеляна, повідомляє "Obozrevatel".

Реклама

"Я вважаю, що це катастрофа, тому що тоді нівелюється взагалі ідея створення цього органу, який мав бути незалежним. Я розумію, що в президента є бажання керувати всім. Але це бажання завершиться катастрофою для всього і у всіх", – сказав Омелян.

Він нагадав, що наразі ситуація на залізниці є критичною – компанія отримує мільярдні збитки попри те, що тарифи на перевезення постійно підвищуються. Окрім того, відсутність інвестицій в ремонт інфраструктури призвела до сповільнення руху залізницею та зростання оборотності вагонів, через що УЗ втрачає клієнтів.

"Заплановані збитки 2021 року мали сягати 8 млрд грн. І лише завдяки підвищенню вантажних тарифів вдалося намалювати прибуток в 450 млн грн. Але ми розуміємо, що це фактично витягнули гроші з кишень бізнесу і переклали в державну компанію, яка продукує корупцію та неефективність. Критика наростає, бізнес втрачає, оборотність вагону зростає. Ніяких масштабних змін і жодного фінансування під ці зміни не передбачено", – розповів Омелян.

Реклама

На його думку, намір президента контролювати регулятора галузі і в ручному режимі встановлювати тарифи ще більше погіршить ситуацію і посилить тиск на бізнес, який користується послугами УЗ.

"Бажання президента в ручному режимі самостійно встановлювати тарифи, я вважаю, переходить будь-які межі… Фактично зараз таким чином буде ще один інструмент тиску на бізнес. Тобто, умовно, якщо президент буде вважати за потрібне заблокувати чи конкретного підприємця, чи цілі сектори залізничних перевезень, – він просто буде в ручному режимі встановлювати ті тарифи, які будуть ставити на межу рентабельності або взагалі робити банкрутами будь-яку компанію, яка залежна від транспортних послуг "Укрзалізниці", - пояснив Омелян.

Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проєкт закону "Про внесення змін до Закону України "Про транспорт" (№6514), який передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроєктом НКРТ підпорядкована президенту України.

Реклама

Раніше ексголова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що законопроєкт, яким передбачається створення НКРТ, протирічить Конституції, оскільки президенту надаються невластиві йому повноваження.

Реклама на segodnya.ua Реклама
головне
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.47

Євро (€)

42.18

статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64383.35

Cardano (ADA)

0.48

Bitcoin Cash (BCH)

479.4

Ethereum Classic (ETC)

26.26

Litecoin (LTC)

83.52

Theta (THETA)

2.32

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,60
53,09
50,82
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,53
55,24
55,04
27,56
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,29
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
28,97
59,99
57,99
57,99
28,98
60,99
59,99
59,99
29,48
-
52,21
51,06
26,81

Калькулятор зарплати

Калькулятор зарплати

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти