Всі напрями компанії – власне виробництво "Тульчинм'ясо", логістика, збут, ресторанний напрям – працюють у посиленому режимі вже понад 17 діб. Усі департаменти компанії наразі задіяні у відновленні ланцюгів постачання та забезпечення стратегічно важливого виробництва ресурсами та сировиною для повноцінної роботи.
Локомотив компанії – виробництво, змінив асортиментну політику та оптимізував SKU, залишив тільки найефективніші позиції з точки зору виготовлення, а саме: сосиски для хот-догів mr.Grill для автозаправних комплексів та асортимент для ритейлу, щоб виробити їх якомога більше та швидше. Наразі виробництво працює цілодобово, адже нам потрібно не тільки забезпечити потреби наших партнерів, а й забезпечити потреби волонтерів, які допомагають уникнути гуманітарної катастрофи в містах, де критично не вистачає продуктів харчування.
Наш пріоритет зараз – це відновлення повноцінної логістики, що стало великою проблемою для всіх груп товарів і всіх бізнесів. Бойові дії, відсутність палива та водіїв, які були залучені захищати країну, негативно відзначилися на ланцюгах постачання. Тому наша логістика залучається до перевезення товарів як наших партнерів АЗС, так і волонтерів, де тільки можливо. У компанії є чітке розуміння, що економіка не має зупинитися, а ми є тил нашої держави зараз і наші працівники мають зберегти роботу і змогу прожити ці тяжкі часи.
Відділ збуту відновлює всі контакти та налагоджує роботу партнерських торгових точок, які до війни були street food, а зараз вони стануть додатковими пунктами для замовлення та видачі нашої продукції в регіонах.
Наразі логістична карта компанії виглядає наступним чином: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?ll=50.03658280443267%2C25.14300679275844&z=9&mid=1yZVZ_EKoQP0WGEREpEHTf-1-_QNHm1Oj
Проте у компанії просять уточнювати інформацію за телефоном гарячої лінії +38 (050) 250 13 82.
Маркетинг компанії повністю переорієнтувався в координаційний штаб гуманітарної допомоги. Компанія відкрила мобільні пункти видачі хот-догів Mr Grill у метро Києва, організовує польові кухні для Гуманітарного штабу КМДА за підтримки місцевої влади, а також передає продукцію для захисників Києва та навколишніх міст (Вишгород, Ірпінь, Васильків, Вінниця).
Компанія наразі вивчає можливості для розширення своєї допомоги і в інших регіонах країни.
"Кожного дня наші співробітники працюють заради того, аби Україну не охопила гуманітарна криза. Я особисто засуджую інших виробників, хто в такі часи наживається на горі інших. Ми в компанії не підняли на жодну копійку вартість нашої продукції, крім того, знизили ціни на деякі позиції до рівня собівартості, щоб вивільнити якомога швидше товар і він опинився на полицях супермаркетів. Ми ведемо діалог з нашими партнерами про різні можливості бартерної співпраці, бо зараз час єднання і порозуміння, в єдності наша сила. Пишаємося нашими військовими, що віддано боронять країну від окупантів, і віримо всім колективом, що скоро буде перемога", – запевняє Віталій Войтович, засновник та CEO Premier Food Group.