Україна і ЄС мають визначитися: вони хочуть заробляти на логістиці чи перезапустити економіку – гендиректор Метінвесту

Розповідаємо, чому експорт української продукції за кордон наразі є нерентабельним
Як Україні стати цікавою для інвесторів
Як Україні стати цікавою для інвесторів / Фото: Getty Images, Колаж: Сьогодні

Якщо Україна хоче побудувати сильну економіку, влада повинна не тільки говорити про дерегуляцію та заохочення позицій, але й виконувати свої обіцянки. І нарешті визначитися – хоче вона заробляти на високих транспортних тарифах чи дати можливість бізнесу розвиватися та робити країну конкурентоздатною на світових ринках.

Про це заявив у інтерв'ю Європейській бізнес асоціації генеральний директор "Метінвесту" Юрій Риженков.

Реклама

Він зазначив: наразі підприємства мають серйозні проблеми з логістикою, які роблять нерентабельним експорт української продукції за кордон.

"Ми маємо заблоковані чорноморські порти, які були традиційними для експорту не тільки в Азію, але й в Європу. Зараз ми використовуємо сухопутні перетини кордону на захід. Коли ми починали, їх було 2-3, зараз їх уже 13, і ця кількість збільшується. Тут треба подякувати "Укрзалізниці", яка розширює чисельність цих переходів. Але, звісно, це не задовольняє попит, що є в Україні на перевезення. Українські залізничні тарифи вже достатньо високі. Плюс до цього ми маємо залізничні тарифи в Європі, які ще вищі за українські. Якщо все це скласти, то до Китаю постачати руду нам просто невигідно", – пояснив він.

Риженков підкреслив: влада має підтримувати стратегію сталого розвитку української економіки і втілювати у реальність обіцянки, які раніше давала інвесторам.

Реклама

"Владі потрібно не тільки говорити про запуск економіки, але й робити те, про що вона говорить. Бо у нас багато кажуть про дерегуляцію чи зниження податків, заохочення інвестицій. Але коли ми дивимось, що вони роблять, то все навпаки. І Європейський Союз, і Україна повинні визначитися – чого ми хочемо? Або ми хочемо заробляти великі гроші на логістичних послугах, що надаються виробникам руди, зерна тощо. Або ми хочемо перезапускати економіку й дати можливість експортувати. Тоді потрібні пільги для цих перевезень. Тому це спільна робота між державою, логістичними компаніями та компаніями, такими як ми, у кого є ця руда, зерно чи щось інше, що потрібно постачати на зовнішні ринки", – резюмував Риженков.

Нагадаємо, раніше НБУ провів опитування, щоб з’ясувати, які основні причини змушують український бізнес скорочувати виробництво. Бізнес у всіх галузях назвав головною проблемою складну логістику та пов’язану з цим втрату ринків.

Раніше стало відомо, що російські окупанти планують відновити роботу Маріупольского порту, щоби вивозити з України награбоване. Також ми писали, яке покарання чекає на окупантів за розорення українських земель.

Реклама

Реклама на segodnya.ua Реклама
головне
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.6

Євро (€)

42.28

статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

63448.06

Cardano (ADA)

0.46

Bitcoin Cash (BCH)

485.85

Ethereum Classic (ETC)

26.24

Litecoin (LTC)

81.1

Theta (THETA)

2.09

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,02
54,97
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,67
51,11
26,87

Калькулятор зарплати

Калькулятор зарплати

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти