Проєкт щодо списання вагонів за віком не відповідає міжнародним правилам бізнесу, – ICC Ukraine

Питання не в термінах експлуатації вагонів, а виключно у нормованому та строгому технічному контролі, вважає Сиволап

Практика списання залізничних вагонів за віком, яку пропонує запровадити Мінінфраструктури, не застосовується в країнах, що дотримуються міжнародно визнаних правил бізнесу.

Про це пише РБК-Україна з посиланням на заяву віцепрезидента ІСС Ukraine з питань промислової політики та енергетичних стратегій Сергія Сиволапа.

Реклама

"Питання не у термінах експлуатації (вагонів, – ред.), а виключно у технічному контролі, який має бути чітко нормованим та суворим. Крім того, ніде у світі, – я маю на увазі в країнах, які дотримуються міжнародно визнаних правил бізнесу, – не використовують таких обмежень для використання активів", – сказав Сиволап.

Він наголосив: основними причинами аварій на залізниці є поганий технічний стан колій та рухомого складу. І саме УЗ має контролювати, щоб на колії виходили справні вагони. Проте, за його словами, технічний стан вагону зовсім не визначається його віком.

"Є питання, яким чином ці аварійні вагони опиняються на колії – адже саме підрозділи УЗ дають дозвіл на їх використання. Крім того, виникає питання, як пов’язаний вік вагону з його станом – адже аварійним може бути й тридцятирічний вагон, і навіть п’ятирічний, якщо у ньому, до прикладу, возили металобрухт", – пояснив Сиволап.

Реклама

На його думку, ініціатива Мінінфраструктури, що спричинить списання понад 50 тис. вагонів за віком, є неприпустимою в країні, яка декларує шлях долучення до цивілізованого світу бізнесу. Окрім того, ухвалення такого рішення спровокує колапс на ринку перевезень і негативно вплине на економіку країни в цілому.

"Ми свідомі того, що слід дбати про безпеку на залізниці, не допускати аварійний рухомий склад на колії, завантажувати власні виробничі потужності. Але робити це слід покроково та поступово, не створюючи колапс на ринку перевезень", - зазначив Сиволап.

Нагадаємо, МІУ в рамках проєкту "Велике будівництво на УЗ" пропонує списати вантажні вагони та побудувати нові на українських вагонобудівних заводах. Вартість проєкту – понад 100 млрд грн.

Реклама

Проти списання вагонів виступили понад 200 українських компаній та асоціацій: вони підписали антимеморандум і закликали владу не допустити списання вагонів, адже через цей проєкт бізнес та УЗ втратять мільярди, а отримають користь на ньому лише кілька власників вагонобудівних заводів.

Раніше економіст Борис Кушнірук заявив, що примусове оновлення залізничних вагонів, яке ініціює Мінінфраструктури, збагатить олігарха Ігоря Коломойського та призведе до серйозних проблем для "Укрзалізниці".

Реклама на segodnya.ua Реклама
головне
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.6

Євро (€)

42.28

статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64530.6

Cardano (ADA)

0.47

Bitcoin Cash (BCH)

478.68

Ethereum Classic (ETC)

26.25

Litecoin (LTC)

81.66

Theta (THETA)

2.09

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
53,45
52,91
51,01
27,60
55,88
53,88
54,88
26,89
56,49
55,07
54,99
27,76
56,90
54,90
54,09
28,64
56,99
55,99
56,68
28,98
59,88
56,91
56,99
28,79
59,99
57,99
57,99
29,47
59,99
57,99
57,99
29,48
60,99
59,99
59,99
29,48
-
51,80
51,11
26,81

Калькулятор зарплати

Калькулятор зарплати

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти