Через проблеми з диспетчеризацією в УЗ вся Україна втрачає гроші – експерт

Промисловці звинувачують Укрзалізницю у серйозному погіршенні операційних показників

Через операційні проблеми в "Укрзалізниці" збільшується термін обігу вагонів, який, у свою чергу, призводить до підвищення тарифів на перевезення. Через це українська продукція стає неконкурентоспроможною на світових ринках, і в підсумку вся економіка країни недоотримує прибуток.

Про це розповів президент ВП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, повідомляє "Politeka".

Реклама

"Фактично для "Укрзалізниці" основне джерело доходу – вантажі ГМК. При цьому УЗ у другій половині цього року дуже сильно нас підводить, тому що збільшується собівартість перевезень. На те є дві причини: перша – збільшення обороту вагонів. Один і той же вантаж возиться повільніше, що призводить до зростання собівартості і до зривів поставок. А друге – це суттєве, нічим економічно не обґрунтоване підвищення тарифів", – пояснив він.

За його словами, промисловці неодноразово закликали УЗ показати реальну собівартість перевезення вантажів, але компанія так і не показала ці розрахунки. Тому ніхто не розуміє, яка собівартість перевезення руди або вугілля, а відповідно – наскільки обґрунтовані тарифи, які в останні роки неухильно зростають.

"Саме для наших вантажів тарифи зросли фактично більш ніж у півтора рази. Це призведе до того, що наша галузь втратить конкурентоспроможність на світових ринках, ми продамо менше і перевеземо менше. І в підсумку та ж УЗ і вся держава Україна отримає набагато менше. Тут мова йде не про життєздатність галузі, а про життєздатність економіки країни", - підсумував Каленков.

Це вже не перший раз, коли УЗ звинувачують у серйозному погіршенні операційних показників. Раніше заступник голови профспілок працівників вугільної промисловості Андрій Зімін заявив, що через погіршення обороту вагонів в УЗ вугільна галузь зазнає збитків, а продукція псується на складах. А компанія замість того, щоб нарощувати кількість вагонів, пропонує списати старі і ще більше погіршити ситуацію.

Напередодні ряд аграрних і промислових компаній звинуватили УЗ у зривах поставок вагонів, викликаних відсутністю локомотивів. Генеральний директор ПБГ "Ковальська" Сергій Пилипенко повідомив, що в листопаді компанія зупинила на кілька днів майже всі виробничі потужності через те, що УЗ не доставляла вчасно сировину. А ДП "Артемсіль" поскаржилося прем'єр-міністру на те, що УЗ не поставляє на підприємство вагони, зате тарифи на перевезення підвищила у кілька разів.

Реклама на segodnya.ua Реклама
головне
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Валюта
Курс гривні сьогодні

Валюта

Ціна (грн)

Долар США ($)

39.52

Євро (€)

42.36

статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

57386.74

Cardano (ADA)

0.43

Bitcoin Cash (BCH)

411.76

Ethereum Classic (ETC)

24.47

Litecoin (LTC)

76.24

Theta (THETA)

1.92

ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,46
54,04
50,60
27,58
56,01
54,01
54,01
25,98
57,19
55,37
54,89
26,85
57,79
56,79
56,68
28,29
57,90
55,90
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,61
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
58,99
57,49
28,98
61,99
60,99
59,99
28,98
-
52,59
50,76
26,32

Калькулятор зарплати

Калькулятор зарплати

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти