З турботою про людей та про природу: український чай отримав міжнародний екологічний сертифікат

28 січня 2022, 10:00
Діяльність "Компанії Май Україна" відповідає 10 принципам глобального договору та 17 цілям сталого розвитку ООН

Компанія "MAY-Ukraine" – один із лідерів чайного ринку України. За більш ніж 25 років існування її продукція – чай "Майський", "Curtis" та "Richard" – завоювала визнання та любов споживачів не лише в нашій країні, а й у десятках інших держав, куди вона експортується. І неодноразово відзначалася найвищими нагородами на міжнародних конкурсах.

Компанія "MAY-Ukraine" завжди дбала про екологічність своєї продукції. А минулого року вона затвердила нову стратегію сталого розвитку – ESG. І вже отримала офіційний міжнародний екосертифікат "Зелений журавлик". Вперше чай української торгової марки "Майський" визнаний екочаєм.

Курс на сталий розвиток

Стратегію сталого розвитку ESG було запропоновано ООН у 2005 році як прояв корпоративної соціальної відповідальності бізнесу перед природою та суспільством. ESG розшифровується як "Environmental, Social, and Corporate Governance", що означає "екологія, соціальна політика та корпоративне управління". Така стратегія передбачає, що соціально відповідальні компанії повинні дбати насамперед про те, щоб їхня продукція та виробничі процеси не завдавали шкоди здоров'ю людини та навколишньому середовищу. Приймаючи стратегію розвитку ESG, бізнес може зробити свій посильний внесок у відновлення екологічного балансу планети.

Соціальна відповідальність сьогодні – не пустий звук. Численні дослідження свідчать про те, що сучасні споживачі при виборі продукції надають великого значення іміджу та соціальній позиції компанії-виробника.

Наприклад, дослідження Purpose 2020 показало, що 61% споживачів покоління Z (люди, що народилися у 1997-2012 роках – Gen Z, або "зуммери") обирають саме бренди з активною соціальною позицією. Саме це покоління становить 40% всіх споживачів у світі. За даними Sustainable Brands, кожен другий "зуммер" каже, що при покупці того чи іншого товару орієнтується на соціальні цінності бренду. І питання екології – одні з найважливіших, на що звертають увагу сучасні споживачі. Загалом соціальна відповідальність та турбота про екологію сьогодні є ключовими факторами для формування ставлення споживачів до бренду. Про це заявили 56% учасників опитування.

Компанія "MAY-Ukraine" затвердила стратегію сталого розвитку у жовтні 2021 року. Ця стратегія заснована на 10 принципах глобального договору та 17 цілях сталого розвитку ООН. Крім того, ця стратегія повністю відповідає цінностям компанії, яких вона дотримується з моменту заснування: повага до людей, співпраця з місцевими спільнотами, інвестиції у майбутні покоління та турбота про навколишнє середовище.

Чай "Майський" удостоєний "Зеленого журавлика"

Стратегія – це документ, на який орієнтуються насамперед співробітники компанії. А споживачі судять про продукцію насамперед по маркуванню. При цьому більше орієнтуються на міжнародні стандарти, оскільки в українському законодавстві тривалий час не було чітких критеріїв екологічності та натуральності продукції.

/ Фото: Arfan Abdulazeez / unsplash

Відповідаючи на запити часу та споживачів, "MAY-Ukraine" у рамках реалізації стратегії сталого розвитку подала заявку на екосертифікацію своєї продукції. Під час аудиту перевірялося, наскільки чай ТМ "Майський" відповідає стандартам ДСТУ ISO 14024 – "Екологічні маркування та декларації". Зокрема, досліджувалося, наскільки відповідає дійсності маркування продукції як екологічної. А також перевірялася екологічність упаковки.

Компанія успішно пройшла аудит. Продукція ТМ "Майський" була визнана такою, що відповідає вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.077 "Чай і чайні напої. Екологічні критерії оцінки життєвого циклу. Експерти засвідчили: все, що написано на упаковках чаю "Майський" щодо якості продукції та її екологічності, відповідає дійсності.

Сама упаковка також є повністю екологічною. Це означає, що вона може бути повністю перероблена, в ній немає жодних елементів, які можуть цьому перешкоджати і завдавати шкоди навколишньому середовищу.

Успішно пройшовши сертифікацію, компанія "MAY-Ukraine" отримала офіційне право розміщувати на своїй продукції ТМ "Майський" екологічний знак "Зелений журавлик". І тепер на упаковках чаю "Майський" можна побачити зелене коло, в центрі якого зображено паросток, схожий на журавля, що летить.

"Зелений журавлик" – екологічний сертифікат, який видається на товари або послуги, що відповідають ДСТУ ISO 14024-2002. Цей знак існує з 2002 року і свідчить про те, що продукція не завдає шкоди ані здоров'ю людини, ані навколишньому середовищу. А також не містить гормональних препаратів, антибіотиків, важких металів, пестицидів, нітратів, канцерогенів й інших шкідливих та небезпечних речовин.

Маркування "Зелений журавлик" включено до Глобальної мережі екологічного маркування GEN та визнається у 60 країнах світу. Вона дуже престижна. Тому майже 70% тих, хто хоче отримати "Зелений журавлик", не можуть пройти процедуру сертифікації з першого разу. Їм доводиться спочатку виконувати рекомендації аудиторів щодо покращення своєї продукції. І такі удосконалення можуть тривати багато місяців, а то й років.

Чай української торгової марки "Майський" отримав знак відповідності світовим еконормам. Тож українські споживачі можуть бути впевнені, що цей чай – справді безпечний та екологічний продукт. Його якість ретельно контролюється на всіх етапах виробництва. А крім того, купуючи цю продукцію, ми підтримуємо соціально відповідального виробника, який дбає про здоров'я людей та збереження навколишнього середовища.

Більше про найяскравіші досягнення року – читайте у спецтемі

Читайте також:

Читайте також: