Директор з логістики "ТЕДІС Україна" став спікером міжнародної конференції Distribution Master

6 листопада 2021, 09:48
Дмитро Мацяка розповів, як вдалося збільшити ефективність транспортної логістики під час карантину

29 жовтня у Києві відбулася щорічна міжнародна конференція Distribution Master: "Нова реальність – виклики та рішення", на якій виступив директор з логістики "ТЕДІС Україна" Дмитро Мацяка. Як повідомляє пресслужба компанії, темою його виступу стала "Мотивація транспортних відділів. Диференційований підхід та грейдована оплата".

"У період карантину, коли один працівник захворів, а ще двоє контактуючих пішли на самоізоляцію, відсутність співробітників могла негативно вплинути на своєчасність доставки продукції клієнтам. Тільки завдяки колегам, готовим працювати на 110%, нам вдалося здійснити усі доставки вчасно", – зазначив Дмитро Мацяка.

Практика карантинних обмежень говорить про те, що залучений і лояльний співробітник може досягати результату в 120% лише шляхом покращення сервісу в торговій точці.

"Принести гарний настрій, зайти з посмішкою, досконало знати товар, документообіг, показати, допомогти, пояснити. Тобто побудувати ефективну комунікацію з клієнтом – це те саме завдання, як і у менеджера у торговій точці. Тому ми змінили свій підхід до позиції водія та оцінюємо його роботу як менеджера: диференціювали підхід та грейдували оплату показників вище за середніх", – підкреслив директор з логістики "ТЕДІС Україна".

Завдяки такому підходу ефективність транспортної логістики збільшилася на 5%.

Нагадаємо, компанія "ТЕДІС Україна" стала офіційним партнером конференції Distribution Master: "Нова реальність – виклики та рішення".