Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits відбудеться 4 лютого 2022 р. у Києві (+ online участь)

31 січня 2022, 12:45
У програмі конференції – найактуальніші питання та кейси, сформовані провідними трейд-маркетологами країни

Вже за кілька днів більше ніж 300 трейд-маркетологів провідних компаній України та ближнього зарубіжжя зустрінуться на Big Trade-Marketing Show-2022: "Without Limits" – must-visit події з трейд-маркетингу 2022 року, щоб:

  • отримати максимально корисний досвід завдяки високій концентрації практичних кейсів від вітчизняних та іноземних спікерів провідних світових та локальних компаній;
  • обговорити актуальні тенденції та тренди ринку, отримати прогнози та рекомендації від експертів;
  • надихнутися ідеями та поповнити багаж практичних знань із трейдмаркетингу;
  • провести ділові переговори, обговорити колаборації та укласти нові партнерства, і все це за один день на Big TradeMarketing Show-2022: Without Limits!

Серед учасників конференції:

Decathlon, Coca-Cola HBC, Bonduelle, HIPP Україна, GfK, BERTA group, Kantar, KIVI Headquarters, Mareven Food, Philips, Strauss Ukraine, VARUS, 33м2, АВК Конфекшнері, Аптека АНЦ, ЖЖУК, Житомирський маслозавод "РУДЬ", Кімберлі-Кларк Україна, Імперіал Тобакко Юкрейн, Київхліб, Компанія MAY-Ukraine, ЛК-Транс, Малбі Фудс, МХП, Оболонь, Стор Фуд Дистрибьюшн, Три Ведмеді, Чумак, Шабо, Щедро, Эпікур, Эпіцентр К та багато інших.

У програмі конференції – найактуальніші питання та кейси, які були сформовані експертною радою, у складі 16 провідних трейд-маркетологів країни на спеціальному брейн-штормінгу під керівництвом міжнародного коуча ефективності Тетяни Ільєнко, а саме:

  • Про планування та оцінку ефективності трейд-маркетингових акцій учасникам розповість Олексій Галецький, начальник відділу торгового маркетингу ПрАТ "Оболонь".
  • Директор з маркетингу Electrolux Romania Teodora Juravle виступить із доповіддю на тему "Вибудовування довірливих відносин з клієнтами під час пандемії".
  • Тему ботів у компанії розкриє директор з маркетингу Групи компаній "Аптека АНЦ" В'ячеслав Сауц.
  • Piero Cestarollo, менеджер з нових категорій та каналів у Ferrero Scandinavia, поділиться з учасниками скандинавським досвідом та розповість про трансформацію споживачів, клієнтів, постачальників, організацій у зв'язку з впливом Covid-19 та локдаунів, а також розповість про перспективи на 2022 рік.
  • Директор з маркетингу Coca-Cola HBC Ліліана Ангел виступить з доповіддю на тему "Дизайн мислення – застосування для підвищення ефективності трейд-маркетингових активностей".
  • Питання відкритого трейд-маркетингу дистрибутора: який трейд-маркетинговий бюджет довірити дистриб'ютору від виробника та на які інструменти його розподілити, висвітлить Іван Даниленко, комерційний директор BERTA group.
  • Маркетинг директор ТД "Київхліб" Лілія Комарова виступить із доповіддю на тему "Виробник vs Рітейлер". 5 видів ефективних стратегій під час роботи виробника з ритейлером.
  • Про батл за покупця та як його виграти, учасникам розповість Марина Забарило, комерційний директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK.
  • Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот Леся Нікуліна розкриє тему впровадження проєкту СatMan в омніканальній мережі.
  • Марина Костроміна, Account Director Kantar в Україні, виступить із доповіддю про ком'юніті лояльних споживачів, які впливають на торгову точку.
  • Жанна Єнікєєва, тренер з трейд-маркетингу та мерчандайзингу Тренінгового Центру TradeMasterGroup, розповість про магазин прогресивного майбутнього через вікно доставки.
  • Факторами успіху продуктів-бестселерів компанії MAY-Ukraine поділитися директор з маркетингу та інновацій компанії MAY-Ukraine Тетяна Пащенко.

Також багато інших доповідей та спікерів.

Партнери конференції:

ІТ партнер – Союз автоматизаторів бізнесу;

технологічний партнер – Listex;

трансформаційний партнер – YouCoach;

партнер конференции – UBTA;

партнер IT-технологій – Check Online;

партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд;

креативний партнер – креативна агенція MAKE SENSE;

інтерактивний партнер – Інтерактивні Медіа Системи;

партнер з сервисів в ритейлі – РИТЕЙЛ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТ;

партнер комфорту – POPARADA;

чайний партнер – МАУ-Ukraine;

партнер при підтримці – Shnurok.

Ознайомитися з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на конференцію Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits можна за посиланням тут або за телефоном +380678282259. Використовуйте промокод: "Segodnya" та отримайте знижку 5%.